Графік роботи:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Вихідний

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
7181852
81.93420-0072
06.32489-0004
06.32489-0041
002 981 79 05
003 981 83 05
004 981 42 05
005 981 40 05
50 10 439 057
04257
04257 FEBI
7181852
06.32489.0004
06.32489.0041
81.93420.0072
81.93420.0092
002 981 79 05
003 981 83 05
004 981 42 05
005 981 40 05
011 981 76 05
50 10 439 057
183664
3098 136
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Код Бренду 33210
Виробник FAG
Вироблено Німеччина

Підшипник 4-Ї Перед. Mb Sk Om401.972-Om446.948 1987-1996 O50*o90*32Mm

В наявності
Артикул: 889563
1 023 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
  • Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
  • По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • Оплата частинами ПриватБанк та monobank

Гарантія від виробника 6 місяців.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору