Графік роботи:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Вихідний

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
012 981 04 05
012 981 39 05
012 981 89 05
012 981 93 05
014 981 61 05
014 981 75 05
016 981 13 05
008 981 27 05
008 981 30 05
008 981 41 05
008 981 87 05
012 981 04 05
012 981 39 05
012 981 89 05
012 981 93 05
014 981 61 05
014 981 75 05
016 981 13 05
A 014 981 75 05
A 016 981 13 05
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Код Бренду 722 0659 10
Виробник INA
Вироблено Німеччина

Підшипник Вала Головного Mb G155-240 O60*137*33.49Mm

В наявності
Артикул: 889600
3 431 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
  • Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
  • По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • Оплата частинами ПриватБанк та monobank

Гарантія від виробника 6 місяців.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору