Графік роботи:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Вихідний

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
667078
812 2408
667-078
8122408
4788592
0812 2408
812 2408
0812 2408
81.083.040.086
0395773
371 307
395 773
CH- 12387
0667078
8122408
04788592
08.122.408
81.08304.0086
81083040061
C30703N
0 371 307
0 395 773
0371307
0395773
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Код Бренду E218L
Виробник HENGST FILTER
Вироблено Німеччина

Фільтр Повітря Df95, Ati, Sc 3

В наявності
Артикул: 537056
2 140 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
  • Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
  • По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • Оплата частинами ПриватБанк та monobank

Гарантія від виробника 6 місяців.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору