Кількість
|
Вартість
|
||
|
06.56289.0332
388 997 70 46
011 997 00 46
011 997 44 46
016 997 56 47
05352 FEBI
06.56289.0027
06.56289.0064
06.56289.0247
06.56289.0332
06.56289.0335
81.96501.0861
81.96503.0155
003 997 66 47
011 997 00 46
013 997 05 47
016 997 56 47
388 997 70 46
011 997 00 46
Код Бренду | 5352 |
---|---|
Виробник | FEBI BILSTEIN |
Вироблено | Німеччина |
- Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
- По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
- Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти. Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
- Готівкою при отриманні
- Кредитною карткою
- Оплата частинами ПриватБанк та monobank
Гарантія від виробника 6 місяців.
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.