Кількість
|
Вартість
|
||
|
21208 FEBI
81432206270
8132206305
81.43220.6229
81.43220.6236
81.43220.6267
81.43220.6272
81.43220.6304
81.43220.6305
81.43220.6380
81.43220.6382
81.43220.6401
81432206229
81432206236
81432206267
81432206270
81432206272
81432206304
81432209236
81432209267
81432209272
Код Бренду | 03.SPMN.0020-884481 |
---|---|
Виробник | SP |
Вироблено | Великобританія |
- Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
- По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
- Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти. Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
- Готівкою при отриманні
- Кредитною карткою
- Оплата частинами ПриватБанк та monobank
Гарантія від виробника 6 місяців.
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.