Графік роботи:

Пон -Пят: 09:00–19:00

Суб: Вихідний

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Марка автоMercedes
Модель автоMK с 12.1987
ВиробникMAY(Туреччина)
Каталоговий номер6308-02

Наша компанія, яка була заснована в 1980 році для виробництва гумових запчастин під назвою Yılmaz Rubber, в 1995 році почало виробництво гальмівних систем і систем зчеплення для важких транспортних засобів. Наша компанія, яка отримала назву MAY Fren Sistemleri в 1998 році, з 2013 року продовжує свою діяльність на своєму новому заводі з робочою площею 8000 м2 в промисловій зоні каяпо., У 2017 році муніципалітет Бурси вибрав нас в якості одного з 15 найбільш екологічно чистих об'єктів по області міста. У конкурсі Асоціації Здорових Міст по всій Туреччині ми були удостоєні премії, яка є однією з 40 найбільш екологічно чистих підприємств. Ми маємо 140 співробітників з яких 40 адміністративних і 100 робочих персоналу. Ми експортуємо в 71 країну світу. Крім того, наше підприємство має сертифікати ISO 9001 і TS 16949., День за днем ​​ми збільшуємо наш асортимент продукції з пріоритетом безпеки і високу якість продукції, як і в минулому, ми будемо з вами і в майбутньому.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Виробник MAY(Туреччина)
Вироблено Польща

Купити недорого Підшипник супорта гальмівного HALDEX Mark II/ III / IV (87408, BK1630802AS, HALDEX, MARK II, MARK III, MARK IV) (MAY | 6308-02)

В наявності
Артикул: 2833605-66
253 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
  • Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
  • По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
  • Якщо клієнт сам підбирає запчастини, вся відповідальність за сумісність з автомобілем і функціоналом роботи на клієнту. Такі запчатини відправляються при 100% передплаті, без гарантійного обслуговування і право на повернення. У випадку якщо прийшла не та запчастина яку сам замовив клієнт, повертається оплата.
  • Вартість замовлення до 1000 грн ПЕРЕДОПЛАТА - 200 грн
  • Вартість замовлення до 2500 грн ПЕРЕДОПЛАТА - 300 грн
  • Вартість замовлення вище 2500 грн ПЕРЕДОПЛАТА - 1000 грн
  • Крила, бампера, пластик облицювальний відправляється по 100% оплаті.
  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • Оплата частинами ПриватБанк та monobank

Гарантія від виробника 6 місяців при умові встановлення товару на сервісі.  Окрім електричних запчастин. 
На насоси і циліндри підйому кабіни. Гпрантія на умовах використання спеціального мастила для насосів RENOLIN DTA 10 (або його аналогів) забезпечує безперебійну роботу насосів та циліндрів підйому кабіни та не піддає корозії внутрішні елементи. (Артикул для пошуку на сайті: 001-PH0001-01 ) Гарантія 6 місяців розповсюджується за умови дотримання рекомендацій виробника. За умови використання ATF - гарантія не розповсюджується.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору