График работы:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Виходной

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Марка автоRenault
Модель автоPremium 2 с 10.2005
ПроизводительKAHVECI(Турция)
Каталожный номерR80.8067
OEM
  • 7420928994
  • 7420928953
  • 7420928941
  • 7420928878
  • 5010623600
  • 5010623590
  • 5010578838

Подходит для моделей:
AUGERAUG 67711
C.F.BERGR0688004
COS.PEL401.30600
COVINDPRM95
DANIPARTSDP-RE-105 RNV
DT6.70206
JMANY50042
KAHVECIR80.8067
LAMIROLAM 33400EX
MARSHALLM3120169
MTXCOR-RVI-878
PACOLRVI-FB-003
ROSSANOR.V.I./32A
SAMPA18800060
SIEGELSA2D0033
STELLOX87-14037-SX
SUDER32NRE0032KV
TANGDETD08-58-026W
UNIVERSALRNBODY50
RENAULT TRUCKS7420928953

Аналоги:
G122, 91742CNT, PRM/110, RVI-FB-025, RVI-FB-003

Компания Kahveci Otomotiv основана в 1989 году. Компания очень быстро набирает обороты и, на данный момент, является лидером в области производства запчастей для грузового транспорта среди предприятий подобного профиля в Турции.Kahveci Otomotiv специализируется на производстве высококачественных деталей для грузовиков VOLVO, SCANIA, MAN, MERCEDES, DAF, RENAULT и IVECO.Компания посвятила себя, чтобы удовлетворить потребности клиентов по конкурентоспособным ценам и наилучшим качеством. Все детали изготавливаются по стандартам ISO 9001 и полностью взаимозаменяемы с оригинальными запасными частями. Компания всегда использует природное сырье для изготовления продукции и никогда не использует вторичного сырья., Все запчасти KAHVECI →.
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
Производитель KAHVECI(Туреччина)

Бампер передний Renault PREMIUM DXI >2005 (KAHVECI | r80.8067)

В наличии
Артикул: 4805282-103
10 228 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
  • Доставка "Новая Почта"
  • Заказы принимаются до 16-00 пн-пт отправка в тот же день. По желанию до 17-30 отправка в тот же день
  • Заказы принимаются до 14-00 сб. отправка в тот же день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
    Якщо клієнт сам підбирає запчастини, вся відповідальність за сумісність з автомобілем і функціоналом роботи на клієнту. Такі запчатини відправляються при 100% передплаті, без гарантійного обслуговування і право на повернення. У випадку якщо прийшла не та запчастина яку сам замовив клієнт, повертається оплата.
  • Наличными при получении
  • Кредитной карто
  • Оплата частями ПриватБанк и monobank

Гарантия от производителя 6 месяцев. Окрім електричних запчастин.
На насоси і циліндри підйому кабіни. Гпрантія на умовах використання спеціального мастила для насосів RENOLIN DTA 10 (або його аналогів) забезпечує безперебійну роботу насосів та циліндрів підйому кабіни та не піддає корозії внутрішні елементи. (Артикул для пошуку на сайті: 001-PH0001-01 ) Гарантія 6 місяців розповсюджується за умови дотримання рекомендацій виробника. За умови використання ATF - гарантія не розповсюджується.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наверх