График работы:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Виходной

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Марка автоDAF
Модель авто95XF с 01.1997
ПроизводительKRAFT(Польша)
Каталожный номер1739005
Номер продукцииK1739005
DAF
  • 1322255
  • 1658991
  • 1825427
  • 1529650

Аналоги:
93212E, E944LI, P788881, 1 987 432 152, RD892A, 17420, 051.173, CU 3132, K951, LA50/1, 562011

КомпанияKraft Automotiveизвестна не столь большому количество автолюбителей в первую очередь как упаковщик запчастей из средней ценовой категории. Товары польской компании легко распознать по сине-черной упаковке с красно-желтой молнией. На упаковке также имеется опознавательная наклейка с именем компании и информацией о содержимом., Польская фирма предоставляет детали тормозной системы, а детали элементы рулевого управления авто, компоненты подвески, лампы, пыльники, хомута, фильтры, отдельные элементы двигателя и технические жидкостях. Подшипники, тормоза и резинотехнические изделия Kraft Automotive собирают не лучшие отзывы, однако могут похвастать крайне демократичной ценой. Лучше себя показала фирменные крепежи и детали подвески, обычно продаваемые в комплектах. Весьма неплохи за свою цену амортизаторы и расходники., Резюмируя, скажем, что запчасти от Kraft Automotive не отметились высоким качеством, что отчасти компенсируется широким охватом модельного ряда автомобилей. В довольно широком ассортименте легко найти запчасти как для новых авто, да и устаревших моделей ВАЗ. Качество продуктов подтверждают сертификаты ECE R90, ECE R37, QS, ISO 9001.
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
Производитель KRAFT(Польща)

Фильтр воздуха салону (KRAFT | 1739005)

В наличии
Артикул: 6048229-173
327 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
Быстрый заказ
  • Доставка "Новая Почта"
  • Заказы принимаются до 16-00 пн-пт отправка в тот же день. По желанию до 17-30 отправка в тот же день
  • Заказы принимаются до 14-00 сб. отправка в тот же день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
    Якщо клієнт сам підбирає запчастини, вся відповідальність за сумісність з автомобілем і функціоналом роботи на клієнту. Такі запчатини відправляються при 100% передплаті, без гарантійного обслуговування і право на повернення. У випадку якщо прийшла не та запчастина яку сам замовив клієнт, повертається оплата.
  • Наличными при получении
  • Кредитной карто
  • Оплата частями ПриватБанк и monobank

Гарантия от производителя 6 месяцев. Окрім електричних запчастин.
На насоси і циліндри підйому кабіни. Гпрантія на умовах використання спеціального мастила для насосів RENOLIN DTA 10 (або його аналогів) забезпечує безперебійну роботу насосів та циліндрів підйому кабіни та не піддає корозії внутрішні елементи. (Артикул для пошуку на сайті: 001-PH0001-01 ) Гарантія 6 місяців розповсюджується за умови дотримання рекомендацій виробника. За умови використання ATF - гарантія не розповсюджується.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наверх