График работы:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Виходной

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Виробник: PACOL
Індекс: DAF-MG-002L
Опис: Переднє крило Лів DAF 95 XF, XF 105 01.97-

Сторона монтажу:Лів

Монтажна позиція:передній

Статус: Актуальний

Войти с помощью
Оцените товар
Отправить

Крыло переднее DAF XF95 XF105 >2002 част. зад. лев, 12911698 1796248 1291168 1796248

В наличии
Артикул: 1291168
1 638 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
  • Доставка "Новая Почта"
  • Заказы принимаются до 16-00 пн-пт отправка в тот же день. По желанию до 17-30 отправка в тот же день
  • Заказы принимаются до 14-00 сб. отправка в тот же день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
  • Наличными при получении
  • Кредитной карто
  • Оплата частями ПриватБанк и monobank

Гарантия от производителя 6 месяцев

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наверх