График работы:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Виходной

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Марка автоDAF
Модель авто95XF с 01.1997
ПроизводительATP(США)
Каталожный номер069340
OEM
  • 1309111
  • 1312789
  • 1912789

Подходит для моделей:
C.F.BERG67363
COS.PELD0775001
COVIND104.12789
DANIPARTSXF0/150
DTDP-DA-053
KAHVECI5.16042
LAMIROD70.7024
MTX6502-07-0010E
PACOLED01080000
POLAND PRODUCTSDAF-G-001
ROSSANOED01080000
SAMPADAF/78
STELLOX1850 0002
DAF1912789

Аналоги:
D007, DP-DA-053, 92939CNT, 5.16042, DF-023, DAF/78, 1850-0002, DAF-G-001

Американская компания ATP, Inc. была основана в 1955 году. Свою деятельность она приступила с поставок запасных частей для автоматической коробки передач. Сегодня все продажи, каталогизация, управление продуктами, реклама и мерчандайзинг производятся внутри компании маркетинговым персоналом ATP. Компания также поставляет запасные части для автоматической коробки передач. В ассортимент продукции ATP, включила комплекты фильтров автоматической коробки передач, ремонтные комплекты, кабели, маховики и кольцевые шестерни, воздушные фильтры и химикаты кабины. В 2001 году была введена серия Graywerks по линии ATP. Эта линия состоит из выхлопных коллекторов, гармонических балансиров, хронометражей и канистр двигателя и коробки передач. В 2014 году ATP представила новый современный логотип для своего флагманского бренда, который теперь известен как ATP Automotive. В 2017 году активы ATP-Inc. были приобретены группой Lodi Monterrey (Мексика). Под эгидой нового владельца компания ведет свою деятельность в качестве ООО Automotive Technology Products LLC (ATP).
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
Производитель ATP(США)

Решетка радиатора DAF 95XF нижняя (ATP | 069340)

В наличии
Артикул: 4819601-103
3 856 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
  • Доставка "Новая Почта"
  • Заказы принимаются до 16-00 пн-пт отправка в тот же день. По желанию до 17-30 отправка в тот же день
  • Заказы принимаются до 14-00 сб. отправка в тот же день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
    Якщо клієнт сам підбирає запчастини, вся відповідальність за сумісність з автомобілем і функціоналом роботи на клієнту. Такі запчатини відправляються при 100% передплаті, без гарантійного обслуговування і право на повернення. У випадку якщо прийшла не та запчастина яку сам замовив клієнт, повертається оплата.
  • Наличными при получении
  • Кредитной карто
  • Оплата частями ПриватБанк и monobank

Гарантия от производителя 6 месяцев. Окрім електричних запчастин.
На насоси і циліндри підйому кабіни. Гпрантія на умовах використання спеціального мастила для насосів RENOLIN DTA 10 (або його аналогів) забезпечує безперебійну роботу насосів та циліндрів підйому кабіни та не піддає корозії внутрішні елементи. (Артикул для пошуку на сайті: 001-PH0001-01 ) Гарантія 6 місяців розповсюджується за умови дотримання рекомендацій виробника. За умови використання ATF - гарантія не розповсюджується.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наверх