График работы:

Пон -Пят: 09:00–19:00

Суб: Виходной

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Марка автоRenault
Модель автоPremium с 04.1996
ПроизводительPURRO(Польша)
Каталожный номерPUR-HA0163
OEM
  • P783916
  • P780624
  • P778206
  • LXS224
  • E452LS
  • CF1800
  • 5010317187
  • 20732728

Аналоги:
E452LS, CF 1800, PUR-HA0115, 6.25009, P777869, 16-34 321 0018, P780624, CR0066, RS5351, 93170E, AM 471W

PURRO– известный производитель автозапчастей (spare parts for cars) под своей торговой маркой, как на локальных рынках стран размещения своего производства, да и на мировом рынке послепродажного обслуживания авто (aftermarket auto parts). Истории бренда PURRO уже много лет, а качество запчастей соответствует международным стандартам системы управления качеством производства и менеджмента, подтверждено сертификатами ISO 9001, IATF и ISO 9002 SGS. В случае упаковки изделий сторонних производителей для европейского рынка, упакованные комплектующие соответствуют требованиям европейских стандартов, изложенных в ISO/TS 16949, TUF и ECE-90R. Продажа товаров компании под собственной торговой маркой заняла достойное место в объемах украинского и мирового рынка продаж комплектующих для автомобилей (car parts).
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
Производитель PURRO(Польща)

Воздушный фильтр Renault C, D, MAGNUM, MIDLUM, PREMIUM, PREMIUM 2; VOLVO FE, FE II, FL II, FL III D7E280-MIDR06.24.65C/42 04.96- (PURRO | pur-ha0163)

В наличии
Артикул: 2658744-173
754 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
Быстрый заказ
  • Доставка "Нова Пошта"Замовлення приймаються до 16-00 пн-пт відправка у той самий день.
  • По бажанню до 17-30 відправка у той самий день Замовлення приймаються до 14-00 сб відправка у той самий день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
  • Якщо клієнт сам підбирає запчастини, вся відповідальність за сумісність з автомобілем і функціоналом роботи на клієнту. Такі запчатини відправляються при 100% передплаті, без гарантійного обслуговування і право на повернення. У випадку якщо прийшла не та запчастина яку сам замовив клієнт, повертається оплата.
  • Вартість замовлення до 1000 грн ПЕРЕДОПЛАТА - 200 грн
  • Вартість замовлення до 2500 грн ПЕРЕДОПЛАТА - 300 грн
  • Вартість замовлення вище 2500 грн ПЕРЕДОПЛАТА - 1000 грн
  • Крила, бампера, пластик облицювальний відправляється по 100% оплаті.
  • Наличными при получении
  • Кредитной карто
  • Оплата частями ПриватБанк и monobank

Гарантія від виробника 6 місяців при умові встановлення товару на сервісі.  Окрім електричних запчастин. 
На насоси і циліндри підйому кабіни. Гпрантія на умовах використання спеціального мастила для насосів RENOLIN DTA 10 (або його аналогів) забезпечує безперебійну роботу насосів та циліндрів підйому кабіни та не піддає корозії внутрішні елементи. (Артикул для пошуку на сайті: 001-PH0001-01 ) Гарантія 6 місяців розповсюджується за умови дотримання рекомендацій виробника. За умови використання ATF - гарантія не розповсюджується.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наверх