График работы:

Пон -Пят: 10:00–19:00

Суб: Виходной

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Марка автоRenault
Модель автоPremium 2 с 10.2005
ПроизводительTITAN-X(Польша)
Каталожный номерRE4060
OEM
  • 5001866282
  • 5001873716
  • 5001873718
  • 5001873720
  • 5010619295
  • 7420833583
  • 7482358714
  • 7485003667
  • 7485003821

Подходит для моделей:
BEHR HELLA SERVISE50 01 873 716
DT50 01 873 718
NISSENS50 01 873 720
TITAN-X50 10 619 295
RENAULT CAR7482358714
RENAULT TRUCKS7420833583

Аналоги:
30221, 152-RV3583-00, 5001873716, 97058

Корни компании TITAN-X восходят сразу к нескольким предприятиям. Первое – это бизнес основанный в 1895 году в Швеции кузнецом JW Thorell. Второе – основанная Габриэльсоном в 1914 году в США мастерская, которая быстро стала Jamestown Car Parts (поставщик комплектующих для молодой автомобильной промышленности). Третье – завод Mjällby открытый в Швеции в 1953 году и приобретенный VOLVO.Один за другим эти заводы были куплены BLACKSTONE, и с 1979 года все три предприятия имели одного и того же владельца. Спустя несколько лет объекты были приобретены VALEO. Они принадлежали компании до 2008 года, когда была выпущена сверхпрочные модули для охлаждения двигателя. Да возникла компания TITAN-X. Производство расширилось на другие континенты и с 2013 года существует в Бразилии и Мексике, 2015 – в Китае.Сегодня TITANX ENGINE COOLING – мировой поставщик решений для охлаждения силовых агрегатов коммерческих автомобилей, как для OEM-производителей, да и для независимого послепродажного обслуживания., Все запчасти TITAN-X →.
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
Производитель TITAN-X(Польща)

Интеркулер Renault MAGNUM/PREMIUM 2 DXI11/DXI12 >2004 812x593x64mm (TITAN-X | re4060)

В наличии
Артикул: 4782780-103
21 144 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
  • Доставка "Новая Почта"
  • Заказы принимаются до 16-00 пн-пт отправка в тот же день. По желанию до 17-30 отправка в тот же день
  • Заказы принимаются до 14-00 сб. отправка в тот же день.
  • Самовивозом можна тільки по попередній оплаті. Оплатили, забрали товар на магазині, в протилежному випадку товару може не бути по приїзду у магазин. Якщо товар не підійшов можна обміняти якщо є на складі, або повернути оплочені кошти.  Оплату можна здійснити на сайті, або на карту MONO BANK 5358380880215820 Пастух Орися Іванівна!
    Якщо клієнт сам підбирає запчастини, вся відповідальність за сумісність з автомобілем і функціоналом роботи на клієнту. Такі запчатини відправляються при 100% передплаті, без гарантійного обслуговування і право на повернення. У випадку якщо прийшла не та запчастина яку сам замовив клієнт, повертається оплата.
  • Наличными при получении
  • Кредитной карто
  • Оплата частями ПриватБанк и monobank

Гарантия от производителя 6 месяцев. Окрім електричних запчастин.
На насоси і циліндри підйому кабіни. Гпрантія на умовах використання спеціального мастила для насосів RENOLIN DTA 10 (або його аналогів) забезпечує безперебійну роботу насосів та циліндрів підйому кабіни та не піддає корозії внутрішні елементи. (Артикул для пошуку на сайті: 001-PH0001-01 ) Гарантія 6 місяців розповсюджується за умови дотримання рекомендацій виробника. За умови використання ATF - гарантія не розповсюджується.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати придбання. Вимоги до Товару, який повертається Покупцем: Товар не має ознак встановлення та/або використання; Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано; Разом з Товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими Товар був отриманий Покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наверх